25 Şubat 2014 Salı

0

Sephora kaş kalemi/ Medium

Farklı kaş ürünleri denemeyi seviyorum. Çok severek kullandığım ürünler olsa da yeni ürünler denemek hoşuma gidiyor, mesela Benefit Gimme Brow kaş jelini ne kadar sevdiğimi anlatmıştım size. Son zamanlarda kaşlarımdaki boşlukları için kaş jeli ve kaş farı gibi ürünler kullanıyordum. Geçenlerde Sephora'ya uğramışken kaş kalemlerini denemek istedim. 3 farklı rengi vardı, açık, orta ve koyu. Benim kaşlarım koyu renk olmasına rağmen medium (orta) rengini aldım, iyi ki de bu rengi almışım sanki kaşlarım için yaratılmış, inanılmaz doğal duruyor, hiç bir şey sürmemiş gibi. Kaşları benimkinden çok daha açık renk olan bir arkadaşıma da uyguladım, çok ilginç onda da çok doğal durdu :) Sephora kaş kaleminin kalıcılığı da çok iyi, akşama kadar bozulmadan kalıyor. Bittikçe alacağım bir ürün kesinlikle!










Kaş kalemi arayışınız varsa Sephora'nn bu ürününe bir şans verin derim. Fiyatı 22 tl.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top