28 Mart 2014 Cuma

0

Kozmela Alışverişim

Kozmela kadınlar gününde çok güzel indirimler yaptı.En güzel indirimi real techniques fırçalardı.Ben daha öncede Kozmela'dan bir indirimde 2 fırça setinni almıştım.Pudra fırçasını da istiyordum.Almiyim almiyim dedim indirimin son gübü bir alışveriş yatım.Tam 6 günde kargo elime ulaştı.Bence çok geç bir süre.Açıkçası bu alışverşimde Kozmela'dan pek memnun kalmadım.Tamam indirimden dolayı yoğunluk vardı ama 6 gün çok uzun bir süre.

Bakalım neler almışım?


Bunca yıllık lens kullanıcısıyım hiç böyle birşeyim olmamıştı :) Çantada taşıman için solüsyon kabı,lens kutusu ve lens tutmak için bir aparat bulunuyor.Rengine ayrıca bayıldım.Düşündüğümden daha kaliteliymiş.Hemen çantama attım.



Nuxe markası ile yıllar önce tanıştım.Bütün ürünlerinden menun kaldım.Bu renkli nemlendiriciyi indirimde görünce denemek istedim ve en açık rengi olan naturel rengini aldım.Ama çok turuncu çıktı :( Yaz için saklıyorum belki biraz bronzlaşınca kullanırım.




Yine Nuxe'un hassas arınrıcı maskesini aldım.Hemen kullanmaya başladım.Pek bir arındırma hissetmedim ama uzun vadede sonuçlarını görürüm belki.Hiç bir faydası olmasa bile maske kullanmak iyi hissettiriyor :)





Son olarak real techniques pudra fırçama kavuştum.Bence çok büyük değil.Pudra fırçası için ideal ebatta.Kılları yumuşak.Diğer fırçaları gibi bundan da memnun kaldım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top