21 Mart 2014 Cuma

0

Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul 1. Gün Günlüğüm


Üzücü olayları da beraber yaşadığımız İstanbul Moda Haftası yani MBFWİstanbul sona erdi. O kadar çok şey yaşadık, yüreğimiz parçalandı ki defileleri izlesek de paylaşım yapmaya içimiz elvermedi. Ve bununla beraber sunumlarını iptal eden tasarımcılara da ayrıca bir teşekkür ederim. Hayat da bir yandan devam ediyor işte. Yine saçmalıklarla dolu güne uyandık. Neyse 30 Martta sandıkta görüşmek üzere!

Ben aslında moda haftasına giderken ne giydiğimden ziyade acaba ne izleyeceğim kısmına takıldığımdan ne giydim postu hiç yapmamıştım. Zaten kendimi çekmeyi de unuturum hep :) Bu sefer biraz daha özenli davranmaya çalıştım... Saçımı ve makyajımı her zaman kendim yaparım çok çok özel bir yere gitmeyeceksem. Doğal görüntüyü her zaman sevmişimdir. İlk gün biraz üşüme sebebiyle anne eli değmiş örgü berem ise en iyi arkadaşım oldu...






Palto: Mango - Ayakkabı: Kemal Tanca - Kolye: Pinko - Pantolon: Özel Dikim (Anne Eli) Gömlek: Acıbadem'den bir butikten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top