28 Mayıs 2014 Çarşamba

0

Maybelline Fit Me Kapatıcı

Ülkemize henüz gelmemiş olmasına rağmen bir sürü insanın alıp,kullanıp,yorumladığı kapatıcı için benim de söyleyecek iki çift lafım var.

Açıkçası ben çoğu kişinin aksine çok beğenmedim.Kötü değil ama kullanılabilecek sıradan bir kapatıcı.


Bir çok kapatıcı olduğu gibi süngerli aplikatöre sahip.Kullanım açısan kolay,hijten açısından pompalı ambalafa göre daha kötü.


Son zamanlarda göz altlarım çok mor olduğu için daha iyi kapasın,çok açık olmasın diye 20 numarasını aldım fakat bana koyu geliyor.Renk olarak tutturamadım.Kapatıcılığını görebilmeniz için bileğimde denedim.


Kapatıcılığı kötü değil.çizgilere dolmuyor.Peki neyini sevmedin derseniz orta karar bir kapatıcıdan bir farkı olmadığını çok abartıldığını düşünüyorum.Belki yapılan iyi yorumlardan dolayı çok beklentiye girdim.


Benim için olsada olur olmasada olur bir kapatıcı.Bulup alamıyorsanız fazla üzülmeyin.Piyasada aynı fiyat skalasında aynı kalitede benzer ürünler bulabilirsiniz.
Merak edenler için ben feelunique sitesinden aldım ve sorunsuz ulaştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top