20 Mayıs 2014 Salı

0

Rimmel London Sunshimmer 3 in 1 Shimmering Bronzer- 001 Gold Princess


Güneşi artık iyiden iyiye görmeye başladığımız şu günlerde sizi bilmem ama benim elim daha çok brozlaştırıcılar a gitmeye başladı.  Brozlaştırıcılarda çok koyu olanları ve doğal durmayanları sevmiyorum. Bana göre cilde hafif canlılık ve ışıltı vermeli. Çok koyu brozlaştırıcıları sadece yüzüme kontör yapmak için kullanıyorum.

Rimmel London'ın bu bronzlaştırıcısı da fotoğraflarda da görebileceğiniz gibi oldukça doğal tonlarda ve hoş bir ışıltıya sahip. Hem allık hem bronzlaştırıcı olarak kullanılabilecek bir ürün. İçinde ışıltı veren küçük mikro simler var, bu da ürüne doğallık veren özelliği. 

Bendeki 001 Gold Princess rengi, yani en açık olanı. 





Kalıcılığı ise gayet yeterli, saatlerce kalıyor ve gün içinde tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum. 





Ambalajı da oldukça başarılı, dayanıklı bir plastikten yapıldığı için çantada taşımak için çok pratik.









Aşırıya kaçsanız bile doğal bir görünüm elde etmenizi sağlayacak uygun fiyatlı bir bronzer arıyorsanız Rimmel London Sunshimer'a bir göz atın derim. 


Rimmel London bronzlaştırıcıyı Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top