14 Haziran 2014 Cumartesi

0

Kocan Kadar Konuş by Şebnem Burcuoğlu - Okusak mı??!!

Kocan Kadar KonuşKocan Kadar Konuş by Şebnem Burcuoğlu
My rating: 4 of 5 stars

Kitabın ilk 100 sayfası "Eee bunlar benim düşünüp kimseyi kırmayayım diye içimde tuttuğum düşünceler kiii... " şeklinde cümleler kurmama sebep oldu.Sonrası bu kadar benimle ilintili olmasa da en az ilk kısım kadar eğlenceliydi.Hatta otobüste bu kitabı okumak gibi bir hata yaptım,hata yaptım diyorum çünkü durup dururken gülmeye başladığım için kitap okurken insanlar muhtemelen beni deli sandı ama cidden çok eğlenceli ve en azından yüzünüzde tebessüm yaratabilecek bir kitap.
kitabın şimdiden film hakları satılmış,sanırım BKM ye ve yazar ikinci kitabı hazırlıyormuş.Büyük bir merakla bekliyorum :) Vee bu kitabı özellikle 25'ini geçmiş bir Türk Kızı iseniz okuyun diyorum,kendinizden çok şey bulabilirsiniz.

View all my reviews

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top