26 Temmuz 2014 Cumartesi

0

bahtsız bedevi değilsem neyim??!! - Did I say it out loud Yüksek sesle mi söyledim

 Son zamanlarda bahtsız bedevi olma durumum tavan yaptı,cidden.İlk olarak telefonum bozuldu.Servise götürdüm ekranın yenilenmesi lazım dediler.Geçici olarak başka bir telefon kullanmaya başladım ve fakat oda servis sağlayıcıyı görmediğinden yada canı istemeyip görmezden geldiğinden telefon çalışsa da hiç kimseye ulaşamadım ve tabi kimsede bana ulaşamadı.Ayrıca evdeki internetin de kesilmesiyle ben ve dünya arasındaki pamuk ipliğine bağlı bağda ortadan kalkmış oldu.Tabi bu arada zırta pırta açılan reklamlar yüzünden sinir krizi geöirmeden nete giremez olduğum bilgisayarımda isyan bayrağını çekti ve işlevini yitirdi.1-2 gün içerisinde o tamir edildi.Neyse ki 3-5 gün sonra gidip mobil modem de aldım ve yaklaşık 2 gündür falanda sorunsuz çalışıyordu ama bilin bakalım ne oldu?Tabi ki sorun çıkardı.Yani bir teknolojik aletin benim olduğu ve hiç bir sorun çıkarmadığı hiç görülmüş şey mi,elbette sorunlu olacak :) Saatlerdir nete bağlanmaya çalışıyorum,bir sayfayı 3 saatte açıyor falan derken yine kendi kendine bağlantı şimdilik düzeldi.Geçici olarak kullandığım telefon avea yı artık görüyor ama neden nasıl hiç bilmiyorum.Tamirde olan telefonumda geldi şükür ama maddi olarak bu geri dönüş beni pek mutlu etmedi tabi.Bakalım gelecek günlerde benim teknolojiyle olan imtihanım ne gibi yeni sorunlara gebe olacak??!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top