18 Aralık 2014 Perşembe

0

Denedim; Bioderma Sensibio H2O & Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Sık sık karşılaştırılan misel sular Bioderma Sensibio H2O ve Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu benden de dinleyin istedim!








Bioderma Sensibio H2O 


Bioderma Sensibio H2O oldukça hafif bir temizleyici formüle sahip. Suya dayanıklı maskaraları ve likit ürünleri tek seferde temizlemiyor. Ben genelde yoğun makyaj yaptığımda çift fazlı Yves Rocher'ın temizleyicisini kullanıyorum. Sensibio H2O'yu ise tonik niyetine makyaj kalıntılarını temizlemek için üzerinden pamukla tekrar geçiyorum. Onun dışında günlük makyajda Bioderma'yı çok çok başarılı buluyorum. Cildimi tahriş etmiyor, yatıştırıyor. Göz çevresi için de uygun çok güzel bir ürün.





Bioderma 500 ml'i ben online satış sitelerinden 25-27 TL gibi fiyatlara alıyorum. Online almak istemezseniz eczanelerde de satılıyor. 









Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu





Tüm cilt tiplerinin rahatça kullanabildiği bir misel su Garnier da. Biodermanın makyajı temizlemesi 10/7 ise bence Garnier'da 10/6'yı hak ediyor. Şu an makyaj masamda bu var. Oldukça da bereketli bir ürün. Bioderma gibi o da durulama gerektirmiyor. Garnier makyaj temizleme suyu 400 ml'lik ambalajda satılıyor. 15-16 TL'ye almıştım onu da...




İçeriğinin daha temiz olması ve makyajı daha iyi temizlemesi sebebiyle benim favorim Bioderma H2O ama fiyat ve performans kıyaslaması yaparsak Garnier'da hiç fena değil!


Ben dönüşümlü olarak iki ürünü de almaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top